Kai sitä täytyisi jotenkin vuosi laittaa kasaa.

Ihanaa kuluneessa vuodessa on ollut, että eksyin tänne Blogistaniaa ja sen myötä löytyi muutamia uusia ystäviä. Osa nettiystäviä ja osa "ompeluseuran" immeisiä. Kiitos kaikille ihanasta ajasta täällä.

Käsityöinnostus roihusi uudestaan kukkaan muutaman hiljaiselovuoden jälkeen. Kai nuo lapset ja työelämä sekoittivat tätä puolta. Uusia asioita olen oppinut ja en enää arastele niin paljon aloittaa uutta työtä. Oheita on syntynyt omasta päästäkin ja niistä olen oikein ylpeä. Ennen en ole uskaltanut käydä vääntämään ilman minkäänlaista valmista mallia. Neulotut liinat on minun lemppareitani tällä hetkellä.

Osallistuin Salaiseen ristipistoystävään keväällä ja tälläkin hetkellä olen ringissä mukana. Edellisellä kerralla minä olin Marikan ystävä ja minun ystäväni oli Ulla. Kiitos molemmille! Marikalle oli kiva tehdä juttuja ja suunnitella paketteja. Ja paketteja oli ihanaa odotella ja aina kun paketin avasi tuli hyvälle tuulelle. Minun ensimmäinen SRPY oli ennen Blogistaniaan eksymistä, joten minulla ei ole kuvia paketeista. Eilen sain suunniteltua viimeisen vaihtopakettini parilleni. Katsotaan koska laitan sen postiin. Viivyttelisikö paljastamisen kanssa loppuun asti. Katsotaan! Jotain itsetehtyä lähtee mukaan. Viimeksi Marikalle valmistin salaisuuksien laatikon. Tällä kertaa ystäväni saa salaisuuksien pussukan. Kuvat julkaistaa sitten kun on paljastusten aika.

Salainen Ristipistoystävä  Foorumin päävalikko

Liityin myös virkkausrinkiin ja siellä olen kerennyt olemaan muutamassa tempauksessa mukana. Kivaa on ollut. 

gse_multipart62836.jpg

Omia tuotteita olen saanut kaupattuakin. Ehkä tajusin tällä Blogistaniassa vihdoinkin omien käsitöiden arvon. Kotona arvostus ei aina ole huipussaan, mutta täällä saat kanssaihmisiltä vertaistukea. Ja Sitten sitä vain jaksaa jatkaa eteenpäin. En käy sen enenpää tilastoimaan valmistuneiden määrän. Tein sen minkä kerkesin ja jaksoin. Mutta nyt illan ruokien kimppuun! Vietämme uuden vuoden ihan vain oman perheen keskes syöden hyvin ja ampuen lasten kanssa raketteja.

Onnellista ja käsityörikasta

uutta vuotta 2008!

ny2-hny2.gif